سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد. 

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت:پس از اعلام یک فقره سرقت منزل به پلیس ۱۱۰ پیگیری سرقت در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور در محل سرقت و با بازدید فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته و همین طور بررسی شواهد موجود ماموران کلانتری موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران جهت دستگیری به محل اعزام شدند. متهم با رویت ماموران قصد فرار داشته که با هوشیاری و درایت ناکام مانده و دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ابزار و ادوات سرقت کشف شد. پس از انتقال به کلانتری مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار می‌باشد و به سرقت‌های مشابه از منازل شهروندان و همین طور سرقت موتورسیکلت و خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. شناسایی شکات و جرائم احتمالی دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد. 

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه نمودند که از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری نمایند و بالکن و پنجره‌های خود را به حفاظ آهنی و لوازم نقلیه خود را به دزدگیر و لوازم ایمنی تجهیز نمایند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.